Vyhledávání zboží Informace Servis
Zde se nacházíte: / servis

servis

Servis záruční a pozáruční.



Vážení zákazníci našeho e-shopu EKO.Na1.cz,

Veškeré záruční a pozáruční opravy elektrokol je nutno objednat e-mailem nebo telefonicky předem.
Vhodné je uvést druh závady nebo popis toho co se děje jinak než by mělo.
Příklad:
Elektrokolo Typ (celý název podle faktury), faktura číslo: (uvedete číslo faktury, případně datum prodeje) Popis závady: (Uveďte popis závady ze kterého se dá poznat co nejpřesněji o jaký problém se jedná) Při otočení klíče do polohy start se nerozsvítí světlo v LCD ani se nezobrazí žádné informace na displeji. Při šlápnutí se elektrokolo rozjede normálním způsobem. Jindy jsou zase informace na displeji špatně čitelné, písmenka jsou šedá né černá.
Jiný příklad popisu závady:
Při vložení nabité baterie do držáku a otočení klíčku do polohy start, nejde klíčkem otočit jako dřív, jde ztuha.
Adresa, telefon, e-mail: Uveďte vždy platný e-mail který opravdu používáte neboť někteří zákazníci uvádějí e-mail kterým si objednávají zboží, ale který například již neplatí nebo na něj chodí jen zřídka. U tel. čísla udejte i čas kdy je vás možno nejlépe kontaktovat.
Způsob dopravy a vyzvednutí elektrokola.Uveďte zda přivezete elektrokolo ve smluveném termínu osobně, nebo zda někoho pověříte, nebo zda ho pošlete přepravní službou, nebo poštou.
Ještě jedno upozornění:
Vždy než se k nám rozjedete, kontaktujte nás a sjednejte si vhodný termín návštěvy! Šetříte tak čas nám ale hlavně sobě.

V uvedených příkladech popisu závady lze postupovat třeba i tak že Vám zašleme novou baterii do LCD displeje včetně potřebného inbus klíče (Nebyl-li součástí dodávky elektrokola) a v druhém příkladu silikonový přípravek do zámku, který vyřeší Váš problém nebo prověří to že závada je opravdu jiná než banální. Šetříte tak svůj čas a náklady.
Pro vzdálené zákazníky a ty kteří mají již svého oblíbeného opraváře, nebo servismana a pozáruční servis by pro ně mohl být výhodnější jinou formou než u nás, nabízíme telefonickou poradu a případné poskytnutí technické dokumentace. Dodávka náhradních dílů na zakoupená elektrokola je samozřejmostí.
Tato varianta pozáruční podpory je především míněna pro zákazníky seniory kteří mají pohybové nebo jiné omezení. Vidíme jak naši zákazníci stárnou a Vážíme si jejich přízně a chceme jim tak ulehčit od zbytečné složitosti v případech kdy se nemohou obrátit například o pomoc a vyřízení záležitosti na své potomky nebo příbuzné.
Mnohdy lze i při rozhovoru s mechanikem rozpoznat zda vůbec lze opravu tomuto jedinci svěřit. (Stále je řeč jen o pozáručních opravách, záruční opravy děláme sami nebo dle požadavků dodavatelů a výrobců elektrokol s nimi řešíme vhodný způsob po celou dobu záruky výrobku dle zákonem stanovených termínů.)

Servisní prohlídky u zákazníků již neprovádíme ze dvou důvodů - krádeže našeho servisního vozidla a zvýšení cen u dodavatelů a výrobců včetně DPH které jsme nepromítly do cen našich výrobků.
U stávajících zákazníků, kterým byla tato služba nabídnuta nebo inzerována, případně vlastní servisní kartičku (všichni zákazníci do roku prodeje 2012) budou tuto službu moci nadále využít až do uplynutí záruční doby která se vztahuje na jejich elektrokolo nebo jiný výrobek.
Ve vyjimečných případech oprava může trvat déle než bylo zvykem.